Dostal jsem poškozený nebo chybný produkt - Co mám dělat?

Vždy se snažíme co nejlépe zkontrolovat naše produkty před odesláním a balit je tak, aby byly co nejlépe chráněny. Přesto se bohužel může stát, že produkt dorazí poškozený, zejména když téměř všechny rámy/zrcadla, které posíláme, obsahují sklo. Toto se stává v přibližně 1-2 % všech balíčků a je to něco, na čem stále pracujeme, abyste jako zákazník neměli problémy, a zároveň abychom snížili náš dopad na životní prostředí.

Všechny naše rámy balíme do pevných kartonů společně s kraftpapírem a pro ochranu před nárazy jsou zabalené v bublinkové folii (bohužel, bublinková folie je nejlepší ochranný materiál, ale pracujeme neustále na snížení jeho používání), abychom zajistili co nejbezpečnější přepravu k vám domů.

Pokud se vám bohužel podaří obdržet poškozený nebo chybný produkt, vždy uděláme maximum pro rychlou a hladkou pomoc a minimalizaci obtěžování vás jako zákazníka. Jediné, co potřebujeme, je fotografie poškození nebo chybného produktu. Pošlete je na adresu info@bgastore.cz spolu s číslem objednávky, vašimi kontaktními údaji a popisem problému amy se postaráme o jeho vyřešení co nejdříve. Reklamaci můžete také provést prostřednictvím naší online chatovací služby, kliknutím na růžový chatovací panel v pravém dolním rohu.

Naším hlavním cílem je vždy, aby byl zákazník spokojen. Pokud uděláme chybu (nebo chyba bude na straně dopravce), vždy uděláme maximum pro její napravení. Pro přečtení našich úplných obchodních podmínek -klikněte zde-